Навчальний матеріал

                              Українська мова

1. Вправа на визначення частин мови 

https://wordwall.net/uk/resource/11339613


2. Діагностична робота

2- клас

Списування

(діагностична робота)

з   української мови

________________________________________________________

Прізвище та ім'я

Дата_____________________

1.     Прочитай уважно текст та  встав пропущені букви у словах

2.     Прочитай ще раз утворений текст

3.     Самостійно спиши текст

4.     Перевір виконану роботу

На городі

    Літом на городі росли овочі. Це була велика і дружна сім...я.  Товстий гарбуз виліз на тин. Жовта дин...  вигрівалас...  на сонечку. Огірочок др…мав під зеленими листочками. Ч...рвоний помідор пишався сво...ю  вродою. А духм...ний кріп розправив вуса і сто...в  на сторожі.


3. Діагностична робота 

Діагностична робота

Іменник

Варіант 1

1.На які запитання відповідає іменник ?

А. який ? яка ?

Б. що робить ?

В. хто ? що ?

2. Познач , як правильно закінчити речення : « Із великої букви пишуться …?».

А. назви рослин

Б. назви тварин

В. клички тварин

3.Познач рядок в якому всі слова є іменниками :

А. дитина , слон, червоний

Б. хлопчик, мама, кішка

В. дівчинка, черепаха, писати

4. Познач слово, що є власною назвою

А. Київ

Б. киянин

В. киянка

5. Познач слово , що є загальною назвою

А. Дюймовочка

Б. їжачок

В. Дніпро

6. Прочитай. Підкресли прізвища , імена та по батькові.

Ми любимо вірші Володимира Миколайовича Сосюри.

7. Прочитай речення. Упиши на місці пропусків велику або малу букву.

Брати (В,в) __асилько та (Д,д) __ем’янко в лісі. Старший (Б,б) __рат учить (Д,д)__ ем’янка впізнавати їстівні гриби.

8. Прочитай речення. Підкресли назви міст і річок.

У місті Харкові встановлено величний пам’ятник Тарасу Шевченку.

Реве та стогне Дніпр широкий.

9.Зміни слова за зразком.

Зразок : дитина – діти.

Учень--_________________

Парта –_________________

Ручка –_________________

10. Прочитай. Підкресли слова – назви дитинчат птахів.

Курка, курча, півень.

Індиченя , індик, індичка.

11. Підкресли слова, які відповідають на питання хто ?

Дятел, клас, бібліотекар, карась, школа, лікар, вчитель, озеро.

12.Підкресли слова, які відповідають на питання що ?

Азбука ,дятел, диван, вулиця, портфель, кухар, річка, килим.

 

Діагностична робота

Іменник

Варіант 2

1.На які запитання відповідає іменник ?

А. який ? яка ?

Б. що робить ?

В. хто ? що ?

2. Познач , як правильно закінчити речення : « Із великої букви пишуться …?».

А. назви рослин

Б. назви тварин

В. клички тварин

3.Познач рядок в якому всі слова є іменниками :

А. дитина , слон, парта

Б. хлопчик, мама, їхати

В. дівчинка, черепаха, писати

4. Познач слово, що є власною назвою

А. Дніпро

Б. місто

В. річка

5. Познач слово , що є загальною назвою

А. Київ

Б. Харків

В. місто

6. Прочитай. Підкресли прізвища , імена та по батькові.

У школі діти вивчають твори Павла Григоровича Тичини.

7. Прочитай речення. Упиши на місці пропусків велику або малу букву.

Брати (В,в) __асилько та (Д,д) __ем’янко в лісі. Старший (Б,б) __рат учить (Д,д)__ ем’янка впізнавати їстівні гриби.

8. Прочитай речення. Підкресли назви міст і річок.

Пливе човен по Думаю.

У місті Харкові встановлено величний пам’ятник Тарасу Шевченку.

9.Зміни слова за зразком.

Зразок : дитина – діти.

Яблуня--_____________

Перерва –____________

Огірок –_____________

10. Прочитай. Підкресли слова – назви дитинчат тварин.

Кішка, кіт, кошеня.

Теля, корова, бик.

11. Підкресли слова, які відповідають на питання хто ?

Дятел, клас, бібліотекар, карась, школа, лікар, вчитель, озеро.

12.Підкресли слова, які відповідають на питання що ?

Азбука ,дятел, диван, вулиця, портфель, кухар, річка, килим.



4. Дієслово


Прізвище ім'я_____________________________________________________________

Діагностична робота. Дієслово

І варіант

1. Дієслово це частина мови, яка

а) вказує ознаку предмета                      б) називає предмет

в) називає дію предметів

 

2. Дієслово відповідає на питання

а) що робить?, що роблять?,  що робити?, що зробити?.

б) який?, яка?, яке?, які?.                    в) хто?, що?.

 

3. В якому рядку записані всі дієслова?

а) пише, читає, співає;

б) лелека, сніг, світить;

 в) співак, летить, красива.

 

4. Утвори дієслова від поданих іменників.

Реклама - _____________________________________                                        

Їжа - _________________________________________                                    

Галас -________________________________________

 

5. Добери дієслова близькі за значенням. 

Радіє - ____________________,  говорить - _________________

 

6. Добери дієслова протилежні за значенням.

Лінувалися - ________________________, йти - __________________

 

7. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Квітка цвіте - ______________________________________________.

Дівчинка сміється - ____________________________________________.

 

8. Добери сполучення слів, в яких дієслова будуть вжиті у переносному значенні.

Сумує мама - ____________________________________________________.

Йде хлопчик - ___________________________________________________.

 

9.* Прочитай речення. Випиши в окремі колонки іменники, прикметники, дієслова.

Край дороги росте широколистий дуб. Дубові листочки щодня наспівують пісню. Кучерява крона захищає перехожих від сонця.

         Іменник                        Прикметник                                  Дієслово

                                                                                                                           

                                                                                                                                                                  ______                                                                                            

І як в тебе вийшло?

   

Прізвище ім'я_____________________________________________________________

Діагностична робота. Дієслово

ІІ варіант

1. Дієслово це частина мови, яка

а) називає предмет вказує ознаку предмета                      б) називає дію предметів

в) вказує ознаку предмета

 

2. Дієслово відповідає на питання

а) хто?, що?.                                                             б) який?, яка?, яке?, які?.  

в) що робить?, що роблять?,  що робити?, що зробити?.

 

3. В якому рядку записані всі дієслова?

а) пишне, чистить, спів;

б) сова, білий, світить;

 в) співає, бігає, кричить.

 

4. Утвори дієслова від поданих іменників.

Лінь - _____________________________________                                          

Кухня - _________________________________________                                

Спів -________________________________________

 

5. Добери дієслова близькі за значенням. 

Веселиться - ____________________,  розмовляє - _________________

 

6. Добери дієслова протилежні за значенням.

Працювати - ________________________, стояти - __________________

 

7. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Квітка росте - ______________________________________________.

Мама радіє - ____________________________________________.

 

8. Добери сполучення слів, в яких дієслова будуть вжиті у переносному значенні.

Співає мама - ____________________________________________________.

Йде дідусь - ___________________________________________________.

 

9.* Прочитай речення. Випиши в окремі колонки іменники, прикметники, дієслова.

Край дороги росте широколистий дуб. Дубові листочки щодня наспівують пісню. Кучерява крона захищає перехожих від сонця.

         Іменник                        Прикметник                                  Дієслово

                                                                                                                           

                                                                                                                                                                  ______                                                                                            

І як в тебе вийшло?





          



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар